Millised siis meie poliitikud tegelikult on?

reede, 19. jaanuar 2007

Kes on kõige tähtsam elukas loomaaias?


Loomulikult Viktor Vassiljev!

Mehe suurim südamevalu, et ta oleks plakatil suurem kui elevant, sest muidu äkki ei saa Riigikokku!
12.12.2006 EPL

Oliver Õunmaa

reporter

Töötasin kuni 2006. aasta detsembrini noorsootöötajana Haabersti vaba aja keskuses. Minu tööülesannete hulka kuulusid noortele põneva ja kasuliku tegevuse pakkumine ning ürituste korraldamine. Kui 2005. aastal sai linnaosa vanemaks dr Viktor Vassiljev, laienes tööülesannete ring – minust sai ka tema valimispropaganda levitaja.

Minu ülesandeks on olnud plakatite vorpimine ning eks ma kujundasin ka 2006. aasta Haabersti vaba aja keskuse linnalaagreid reklaamiva plakati. Peagi korjati see aga Haabersti linnaosast ära. Plakat eemaldati, sest Vassiljevil oli vaja üles panna enda ja oma abiliste kujundatud plakat, kus on kujutatud tema ise ümbritsetuna laagrilastest.

Teine näide: lähenes üritus Tallinna loomaaias ja taas kujundasin seda reklaamplakatit just mina. Seekord anti juba karm käsk linnaosa valitsusest, et Viktor Vassiljevi pilt peab olema kindlasti plakatil näha. Plakati nurka paigutasin ma siis tema pildi, mis sai oluliselt suurem, kui vastasnurgas asuv elevant.

Vassiljev aga vedas mind oma tehtud laagriplakati juurde ja sõnas: “Sinu plakatil pole muidu vigagi, ainult minu foto on seal nagu passipilt plärts peale löödud. Ma pean olema tegevuses! Vaata minu tehtud plakatit – kas pole hea kontseptsioon? Nagu Lenin laste keskel!”

Edaspidi pidime plakatite peale võimalikult nähtavale kohale paigutama tema portree koos tekstiga: “Haabersti linnaosa vanem Viktor Vassiljev soovitab.”

“Asjalood on sellised, et märtsis tulevad valimised ja mina tahan riigikokku pääseda,” seletas linnaosa vanem oma käitumist.

Kui novembri lõpus läks lahti päris valimiskampaania, pidin ma Haabersti koolidesse, lasteaedadesse ja sotsiaalkeskusesse viima märgatavalt suurema Vassiljevi portree, millel taustaks foto laste mänguväljakust.

Selleks ajaks olid asutuste töötajad juba niivõrd tüdinenud Vassiljevi reklaamimisest, et Tallinna Järveotsa gümnaasiumis ei lubatud mul plakatit üldse üles panna. Lisaks ütles ühe lasteaia juhataja, et ta helistab kohe Vassiljevile ja küsib, mida ta selle eest saab, kui plakati üles lubab panna. Tema olevat juba ammu laste mänguväljaku jaoks liiva küsinud, kuid Vassiljev öelnud, et seda pole vaja.

Mis sellest lasteaeda viidud plakatist sai, seda ma ei tea, kuid linnaosa vanema karm telefonikõne Järveotsa kooli direktorile saatis mu peagi tagasi kooli, kus plakati seinale riputamisest keeldunud töötajad pidid lubama mul nüüd seda teha.

Kommentaare ei ole:

loendur